08.08.2012

Skrub så ud og bliv bloddonor!

Lad mig lige forklare lidt om bloddonation og verdensfred. De to hænger nemlig uløseligt sammen, men det er faktisk de færreste, der kender historien. Så værsgo, her er den, den fulde, ucensurerede sandhed:

For mange tusinde år siden indgik vampyrer og mennesker en aftale om fred i verden. Menneskene var trætte af at blive brugt som drikkedunke i tide og utide, og vampyrerne gik med til forhandling. Men fordi vampyrerne var sejest og stærkest, endte aftalen således, at længe menneskene stadig sørgede for at skaffe blod til vampyrerne, ville vampyrerne lade menneskene være i fred.

Og sådan gik der mange år, hvor menneskene levede side om side med vampyrerne. Det har gennem tiderne kostet mange blodige ofre for at tilfredsstille vampyrerne, men til gengæld drak vampyrerne kun af dem, menneskene selv gav dem.
Selvom det tog mange år at komme frem til, har vi i dag fundet en smartere og langt mindre makaber løsning. Ved hjælp af bloddonation holdes vampyrerne glade og menneskene i live.


Så kan du da lige se at få meldt dig som bloddonor, så vi kan opretholde verdensfreden! (Og til alle jer, der allerede donerer blod - mange tak for det, I er helte!)


Der kom forresten ingen pandaer til skade under udarbejdelsen af dette indlæg.

3 kommentarer:

  1. Hahaha...tænkt, vampyr-pandaer, hahaha
    Nå, men til sagen. Jeg skriver en opgave om BiD og tænkte om du og din kæreste vil hjælpe med at besvare et spørgeskema eller sende det til nogen, som vil være interesseret. Herunder er linken til det!
    https://survey.enalyzer.com/?pid=c2rapit7
    På forhånd, tak(:
    Hilsen Thi linh, tnguy07@student.sdu.dk

    SvarSlet
  2. Tak*_-
    Øhhh...må jeg lave et telefoninterview med dig? Jeg vil meget gerne tale med en bloddonor om det at være bloddonor, men det er svært,når jeg kender ingen...og spørgeskemaet er anonymt, så...
    Jeg håber, det er ok. Send mig en mail, hvis det er i ornden, så ringer jeg(:
    Hilsen Thi linh, tnguy07@student.sdu.dk

    SvarSlet